TOTA UNA FAMÍLIA A JOVENTUTS UNIDES

Sandra Doménech

Joventuts Unides és aquesta entitat dedicada a ensenyar música a partir dels tres anys, i fins a on arriben les ganes de cadascú. Enguany compleix cinquanta anys de la seua fundació, i és un plaer per a mi fer col·laborar-hi amb aquest escrit, ja que gràcies a ella tres generacions de la meua família han après música: la meua àvia, el meu pare, els meus tiets, els cosins, el meu germà i jo mateixa.

Fou fundada per Andreu Martínez i puc dir que va ser un plaer per a mi aprendre música amb ell i amb tots els professors. Vaig començar amb el mètode del Pare Ireneu Segarra, que és el que Andreu ens va transmetre gràcies a la seua relació amb Montserrat. Vaig començar als tres anys, i vaig aprendre a cantar i el solfeig per a poder tocar la flauta dolça i. posteriorment, durant un any, vaig poder provar tots els instruments de l’escola i vaig escollir la percussió. M’agradava per la intensitat del so i per la varietat d’instruments. Encara recordo la satisfacció que vaig sentir en anar a fer un concert fora del meu poble. 

Sandra amb Andreu Roig, el seu professor de percussió. Curs 2010-2011
Ara, que ja he deixat de ser-ne alumna, encara m’agrada anar a l’escola de vegades per veure els quadres pintats i regalats pel meu avi i els escrits de la meua àvia.

Dono les gràcies a l’escola per haver-me ensenyat a estimar la música, tan important per a mi en la meua infantesa i joventut.

SANDRA DOMÉNECH
Exalumna

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS