L'EXPERIÈNCIA MUSICAL

Dragos Luca Bandi

Recordo ben bé els meus primers records de Joventuts Unides. De seguida m'adono que el temps va passar molt ràpid. Això sí, la música realment va entrar a la meva vida als voltants del 2009, quan jo tenia 7 anys, però sobretot vaig fer classes de música a l'escola 2 dies a la setmana.

Dragos, a la dreta, amb un cantaire
de la Coral Onzetretze, de Mallorca,
a l'escola de música. (2013)
També, els primers cursos de música els vaig fer amb Gregori juntament amb els meus amics de la meva edat, però recordo també que vaig entrar a formar part del cor de Joventuts Unides, on vaig conéixer per primera vegada què era la música en realitat i què era anar als concerts. M'agradaria anomenar Cinta i Josep Ollé per tot l'ajut que ens van donar a tots els assajos i classes, i especialment Albert, amb qui vaig fer classes de guitarra, l'instrument amb el qual toco. Sobretot, aquestes persones han posat molt d'esforç per poder col·laborar i aconseguir un resultat positiu.

En resum, la música és una cosa elemental per a cadascú, ja que, si la practiques diàriament, segur que t'entra al cor una cosa tan meravellosa com aquesta. Li dono les gràcies a tot l'equip de professors i alumnes que fan cada dia que Joventuts Unides sigui una associació molt bona per a tots els qui vulguin tenir la música com una experiència única.

DRAGOS LUCA BANDI. Alumne

2013: Intercanvi amb la Coral Onzetretze, de la Universitat de les Illes Balears.
Començant per la dreta: Judit Peiró i Dragos Bandi.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS