JOVENTUTS UNIDES, 50è ANIVERSARI

JEZABEL BEL

(Recuperem el bloc de Joventuts Unides avui, el primer dia de l'any 2016, l'any del 50è aniversari de l'entitat. A partir d'avui i al llarg dels 365 dies que seguiran, procurarem publicar opinions i comentaris de tot de gent diversa que ha tingut o té alguna relació amb Joventuts Unides.
Encetem aquestes publicacions amb les paraules de la nostra Presidenta, Jesabel Bel.)


Aquest any celebrem els 50 anys de Joventuts Unides i esperem fer-ho tots junts en un ambient de festa, companyonia i treball, que són els mots que, al meu entendre, defineixen l'entitat.

Per la meva part, vaig començar la relació amb Joventuts Unides quan la meva filla gran, Alba, amb 4 anys, va començar amb les classes de solfeig, llavors encara estava Andreu com a director de l'escola. Me'n recordo quan va anunciar que marxava: la pena, l'emoció que vàrem sentir tots i, per què no, una miqueta de por de què passarà. Ara, 12 anys després, veiem que amb la dedicació, l'esforç i la bona voluntat, tant per part del professorat, com del nou director, com de la gent de l'entitat, totes les seccions: l'escola, els cors, conjunts, grup dolçainer... han tirat endavant i, a més, ens en podem sentir orgullosos.

Com he arribat a ser presidenta? Bé, paral·lelament als meus fills. Com ja he dit, primer va ser Alba; però quan el petit, Pau, va tenir 3 anys i també va començar a formar part de l'entitat, jo vaig anar entrant en contacte i, en veure-hi l'ambient, com els xiquets, entre ells els meus, van agafant aquest esperit d'equip, d'esforç, d'amistat... i, a més, veure com la gent que hi ha al voltant tenen aquesta dedicació, més enllà de les pròpies obligacions, tot això ha fet que cada cop m'hi hagi sentit més involucrada i que m'hi senti molt a gust. Llavors, un dia ara fa 5 anys, em van proposar ser presidenta; primer vaig pensar que no, que jo no hi estava preparada, no n'entenc, de música, no tinc facilitat per dirigir-me a la gent i parlar en públic per a mi és com un suplici, però, finalment m'hi vaig decidir i, amb el suport de casa i de tota la gent de l'entitat, tot s'ha tirat endavant.

Felicitats Joventuts Unides per aquests 50 anys fent i ensenyant cultura, música i valors als nostres xiquets i als ja no tan xiquets.

JESABEL BEL
Presidenta de Joventuts Unides

Amb cantaires de la Coral Polifònica, durant el viatge a l'Alguer l'agost de 2014. 
D'esquerra a dreta: Alicia Vericat, Natàlia Jiménez, Nuri Albella, Isabel Prades, Carme Abella, Jesabel Bel, Àngels López i Marta Amat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS