JOVENTUTS UNIDES, UNA GRAN FAMÍLIA

VICEN SALES

Joventuts Unides és una gran família musical. Els meus fills hi formen part i cada curs participen en molts projectes.
Jo mai no vaig anar a una escola de música i cada vegada que anava a un concert pensava que havia de ser molt bonic saber cantar i saber tocar un instrument. 
Els meus fills van començar molt prompte a fer les dues coses. Els primers anys van fer les classes d'educació musical amb Andreu, Natàlia Jiménez i Albert i després també classes de guitarra amb Albert i classes de piano amb Núria. Assajos a casa, nervis a les audicions i als concerts... I sempre uns mestres i uns companys que els han donat  suport i ànim per continuar. 
Joventuts Unides és una gran família. Amb els anys ha anat canviant, però sense oblidar l'essència, i els qui som públic sabem que en cada actuació ens oferirà una suma de tradició i innovació. 
Fa goig veure tots els cantaires, menuts i grans, dalt de l'escenari. Hi ha disciplina i  seriositat, però també molta alegria i complicitat entre ells.  

VICEN SALES
Mare d'alumnes

Sopar del 45è Aniversari de Joventuts Unides (desembre 2011)
D'esquerra a dreta: Nicolás Viñals, Vicen Sales, David Viñals i Martí Viñals.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS