MÚSICA I SORTIDES

Maria Toset



Audició de la Coral infantil – Nadal 2009
D'esquerra a dreta, de dalt a baix: Meritxell Morell, 
Maria Sebastià, Gerard Toset, Maria Toset, Marti Giner 
i Guillem Giner.
Hola, sóc Maria Toset i des dels 4 anys que vaig a l’escola de Joventuts Unides. Vaig començar a la coral infantil, on hi havia xiquets i xiquetes més grans que jo. Ara faig solfeig, toco la viola, vaig al conjunt instrumental i a cant coral. Amb la coral fem moltes sortides i ens ho passem molt bé.


De les sortides que hem fet, recordo que amb la coral infantil i el conjunt instrumental vam anar al cementiri de Sant Gervasi a Barcelona a cantar "L’Ametller" ja que és una poesía de Joan Maragall a la qual Josep Ollé va posar música.


Cementiri de Sant Gervasi – Febrer 2010
Pau Ortiz, Alba Caballer, Núria Tomàs, Pasqual Maragall, Oscar Pla, Laia Reverté, 
Jordi Verge, Alba Tomàs, Andreu Caballer, Gerard Toset, Júlia Mestre, Irene Bel, 
Júlia Caballer, Rut Queralt, Guillem Giner i Maria Toset.

Una altra sortida que em va agradar molt va ser quan vam anar a Mallorca, tot i que el viatge va ser molt llarg. Vaig estar molt a gust amb la família que em va acollir i amb la qual encara tinc molt bona amistat. Aquest estiu passat vam estar uns dies junts.


Gràcies a Cinta, Judit i Josep per organitzar aquestes sortides i ensenyar-nos cançons boniques i divertides.

També vull donar les gràcies a tota la resta de mestres i gent que fan possible que Joventuts Unides continuï endavant.

Felicitats pel 50è aniversari.

MARIA TOSET 
Alumna










Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS