EDUCAR PER CONVERTIR EN PERSONES

Marc Bel Ferré 

Hola, sóc Marc Bel Ferré. Jo vaig començar a Joventuts Unides de molt petit, al parvulari Bambi, quan Andreu hi anava a fer classes de música. Jo devia tenir uns 4 o 5 anys, i ara en tinc 37...

Sempre he estat relacionat amb l’escola. Primer com a alumne i membre del grup instrumental. L’època del grup instrumental, primer amb la cantata de L’Ocell Daurat i més tard amb els concerts de La Missió, la recordo amb molta estima perquè van ser uns anys molt intensos i bonics. A part de veure món (molt) vaig fer amics i amigues per a tota la vida. Un altre record que m’agrada és que també hi venien els meus dos germans, Ramon i Anna.

1999: Actuació del Conjunt Instrumental al Saló d'Ensenyament. El segon per l'esquerra, Marc Bel.
Mentrestant va néixer el grup dolçainer i jo vaig descobrir l’instrument que m’apassiona, la dolçaina. Ara han passat 24 anys i sóc mestre de dolçaina i responsable del grup dolçainer. També vull dir que amb el grup dolçainer hem viscut moltes coses. I destaco Gregori, peça clau perquè encara hi hagi grup dolçainer a l’entitat. Una anècdota molt divertida va ser un any a Mirambell, que quan tocàvem als bous, un brau va pujar on estàvem tocant i vam haver de torejar una miqueta... vam ser l’animació de la plaça...
1995: Actuació del Grup Dolçainer a Tarbes (França)
D'esquerra a dreta: Joan Todó, Marc Garcia, Marc Bel, ..., Jordan Giner,
Guillem Roig, Gregori Mestre, Fani Matamoros i Anselmo Ramírez.
Els records de Joventuts Unides són molt bons. Destacaria Andreu, Gregori, les súper classes de teoria de la música de Tíscar... Són bons els records perquè quan hi penso em ve un somriure. 

Avui en dia cal destacar Albert i la gran feina que fan els germans Ollé i tots els membres del claustre. De vegades tinc la sensació de ser com la resistència de la mítica sèrie Aló Aló...

2015: Acompanyament a la processó.
Festa de la Mare de Déu de Pallerols.
D'esquerra a dreta: Pau Garcia, Ivan Llaveria i Marc Ferré.
Treball, esforç, passió, paciència, il·lusió i ganes d’educar el nostre alumnat per convertir-lo en persones.  Així defineixo Joventuts Unides.

Ara en fem 50, però ne farem 50 més segur.


MARC BEL FERRÉ
Exalumne i mestre de dolçaina

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS