LA MÚSICA AJUDA A SER FELIÇ

Clara Monserrat

Marc Serret
Si alguna cosa tenia clara era que els meus fills havien d'estimar la música, perquè sempre he tingut el convenciment que els ajudaria a ser més feliços. Per aquet motiu, als 4 anys Marc va començar a Joventuts Unides, i després va ser Rubén qui va seguir els passos del seu germà. 

Amb el temps van deixar de formar part de l’escola, però el gust per la música estic segura que no el perdran mai. Sols tinc agraïment als mestres (Andreu, Albert, Gregori Mestre, Núria Tomàs...) i a l'entitat en general, per haver fet realitat el meu somni.

D'esquerra a dreta, dalt: Rubén Serret, David Blasco, Meritxell Queralt, Francesc Vidiella i Pau Esteller. Baix: Dani Sebastià, Víctor Sebastià, Lorena Abella, Quim Juan, Rut Queralt i Irene Bel.
Joventuts Unides no és sols una escola de musica; és un lloc on s’aprenen valors i es fan amics de veritat, és un lloc on es troben persones de bé, desinteressades i amb molta voluntat per tirar endavant.
Festa de Final de Curs 2013.
D'esquerra a dreta: Nicolás Viñals, Clara Monserrat,
José Ma. Serret, Josep Queralt i Joan Segura.


FELICITATS!!!!

CLARA MONSERRAT
Mare d'exalumnes


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS