SEMPRE AMB LA MÚSICA AL COR

NURI ABELLA

La meua vinculació amb Joventuts Unides s'inicia de la mà de ma mare. Ella m'hi portava perquè també li agradava cantar a ella. Allí vaig passar moltes estones de la meua adolescència i joventut. Vaig tenir intermitències, temporades més actives que d'altres, però gràcies a Andreu Martínez i a tota la gent que allí s'hi aplegava, vaig descobrir la música (la Nova Cançó, concerts i trobades de cantaires) amb una versió més enriquidora. 

Concert de Festes 2013.
Davant: Esme Ferré, Nuri Abella, Alicia Vericat, Albertina Llobregat, Carme Ferré, Mertxe de la Fuente,
Isabel Queralt i Rosa Vinyals. Darrere: Isabel Prades, Palmira Artigas, Natàlia Jiménez, Pepita Arrufat, 

Rosita Cid, Laura Jiménez i Emilia Balada.

Més avant, les meues obligacions em van apartar d'aquesta activitat. Però sempre ho vaig enyorar i, al cap dels anys, haig pogut tornar i omplir aquest buit amb la companyia d'uns nous directors i uns amics cantaires, del tot motivadors i meravellosos!!!

GRÀCIES a tots els d'abans i els d'ara!! 
Gaudeixo moltíssim amb vosaltres !!    
Concert de Sant Jordi 2014
A dalt a l'esquerra, Nuri Abella.

NURI ABELLA 
Cantaire de la Coral Polifònica

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS