ELS ANYS MÉS BONICS DE LA MEVA VIDA


CARME ABELLA

Jo vaig començar a cantar de molt petita... Sempre dic que vaig nàixer amb aquest do, m’encantava l’òpera i la sarsuela que feien a la tele (encara en blanc i negre), la dansa clàssica i “El Ballet Zoom” d' Un, dos ,tres, responda otra vez. No rigueu: és que no hi havia res més... Quan vaig fer la comunió i vam fer de pastorets al Pessebre Vivent, em van triar d’Àngel de la Guarda. Jo crec que l'Andreu va captar la meva “piula”.

Al Restaurant Gran Sol: Potser sopar de Santa Cecília (1992?)
D'esquerra a dreta: Carme Abella, Albertina Llobregat, Pau Ortiz, Domingo Caballer, Ma. Carmen Garcia, Marta Tomàs, Eva Queralt, Javier Fernàndez, Eugeni Villalbí, Oriol Amat i, a la dreta de tot, Andreu Martínez.
D”allavores fins ara, no he deixat de cantar... Bé, sí, una temporada que no podia anar als assajos en dilluns o dimecres, dos o tres anys (no ho recordo exactament). Sense fer solfeig de petita (perquè els meus pares no ho podien pagar), vaig entrar a la Coral de Joventuts Unides amb 16 anys i fins ara, que tinc 50 anys. I sempre li he dit a l’Andreu que han segut els anys més bonics de la meva vida, els AMICS i la MÚSICA, el que més estimo del món!! 

Nuri i Carme Abella (2015)
Al Carreró del Carme
de l'Alguer, durant
el viatge de la Coral
(2014)

Gràcies JOVENTUTS UNIDES!!


CARME ABELLA
Cantaire 
de la Coral Polifònica


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS