APRENENT A TOCAR LA GUITARRA

SHIRLEY ESCUBEDO PRADES


    Aquella guitarra espanyola, regal de Reis de ma padrina, va ser una gran companya de viatge durant la meva adolescència i joventut. Calia fer-la sonar, donar-li vida.
     I és en aquesta part de la història on entra l’Andreu i els moments viscuts a la Casa Abadia.  Do, Fa, Sol…La, Mi, Re… acords apresos sense tenir nocions de solfeig; arpegis, melodies senzilles d’aquells cançoners folk dels anys 70…Quantes hores d’assaigs i quanta paciència per part d’un futur monjo de Montserrat, motor i ànima d’aquella Joventuts Unides!
Shirley en una foto de l'època, a l'ermiteta del pantà
(avui en dia, assolada)
     La guitarra em va permetre tocar en grup i cantar, tant a la Sénia com a la Pobla de Benifassà, canalitzar sentiments profunds i emocions intenses del meu camí des de la infància a l’edat adulta; cosa que ara també estan fent el meu fill Nil i el meu nebot Jordi amb més èxit que jo. I estic segura que a la meva fillola Aida, el seu violí també l’ajuda a créixer.
     El meu pas per l’Entitat el recordo breu i molt enriquidor. Tot el que hi vaig viure i aprendre em va millorar com a ésser humà i forma part del meu íntim bagatge personal.  
     Sempre que vinc a la Sénia i puc, gaudeixo dels vostres concerts. Com a mare d’estudiants de música i mestra, valoro molt la tasca educativa i musical que esteu fent. Endavant… aquests primers 50 anys només són el principi!
     Us desitjo el millor !

SHIRLEY ESCUBEDO PRADES
Exalumna 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS