JOVENTUTS UNIDES: PART DE MI

DAVID VINYALS

Joventuts Unides va entrar a la meua vida quan tenia 4 anys. En aquella època no era conscient de tot el que seria per a mi. Simplement aprenia música amb els meus amics. Recordo haver crescut anant tres dies a la setmana a l'escola, dilluns, dimecres i divendres gairebé tots els anys. Molts d'ells venia directament de Rossell, ja que aleshores anava allí a escola.

La veritat és que no recordo ben bé quins mestres he tingut cada any, sobretot els primers, però a Albert, a Gregori i a Laura Jiménez estic segur d'haver-los vist moltes hores durant els primers cursos. Pel que fa a les classes de piano i de cor, Núria Tomàs ha estat molt important per a mi, especialment en el cas del piano. Més tard, van arribar a l'escola Judit, Cinta i Josep, a qui tinc un enorme afecte i amb qui gaudeixo ara encara dels assajos, de les classes i de tot el temps que passem junts. Penso que no té preu tota la bona faena que han fet i que fan.

Per a mi, l'escola de música representa bona part de la meua vida. Em farien falta uns quants paràgrafs més per explicar tot el que hi he fet i tot el que significa per a mi. Només puc dir que estic molt orgullós de totes les classes, dels concerts, dels viatges, de tots els membres de l'escola...
Audició de Nadal 2015

Visca Joventuts Unides!



DAVID VINYALS
Alumne, mestre i cantaire del Cor Jove.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS