UNA ÈPOCA DE LA MEUA VIDA

MARC SERRET    

Marc Serret. Al darrere s'hi pot
veure Gerard Tomàs i Ignasi Iranzo.
A l’escola de música de Joventuts Unides, no recordo ben bé per què ni per què no, però als 4 anys vaig començar a anar-hi, dilluns, dimecres i divendres; era com una prolongació de l’escola. Encara puc recordar les classes amb Andreu dels primers anys... No ens preníem les classes com el que eren, era com un joc més; anàvem i un dia cantàvem, l’endemà tocàvem el xilòfon, altres dies féiem exercicis de solfeig. 
Amb els anys vam anar creixent, vam anar superant cursos, vam agafar un instrument i ja no anàvem a classe amb la intenció de passar una bona estona, anàvem amb la finalitat d’aprendre música. En el meu cas vaig elegir la guitarra, un instrument que sempre m’havia fet gràcia saber tocar, ja que des de ben petit tenia una guitarra de la meva mare a casa. Vaig començar amb molta il·lusió amb Gregori de professor, al cap d’uns anys vaig estar amb Albert, a qui, pensant-ho ara, quins maldecaps li vaig fer passar! Podríem dir que no era el millor estudiant; excuses com "el gos s’ha menjat les partitures" i "no he pogut estudiar". 
Fins que ja més gran vaig anar deixant la música per dedicar més temps a altres camps, per exemple la informàtica. Ara hi penso i, tot i que no em dediqui a la música actualment, encara tinc molt bons records de l’època que hi vaig passar i de la gent que hi vaig conèixer.
Feliços 50 anys!
MARC SERRET MONSERRAT

Exalumne

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS