MOMENTS A JOVENTUTS UNIDES

EMMA CERVERA   

Hola, sóc Emma Cervera i l'any 2013, a l'edat de 8 anys, vaig començar  a anar a l'escola de música.

La meva il·lusió és saber tocar la guitarra elèctrica, però primer he d'aprendre a tocar la guitarra espanyola. Els primers mesos el meu mestre va ser Albert i des de fa un any faig classes amb Mari Carmen. Amb tots dos he après molt. A l'Escola també faig llenguatge musical i conjunt instrumental, però on m'ho passo molt bé és a cant coral que és molt divertit!!!

Sant Sadurní. D'esquerra a dreta: Emma Cervera,
Lisa, Maria Toset i Núria Ferrer.
Ara ja tinc 10 anys i a coral fem moltes sortides. La que més em va agradar va ser quan van vindre la coral “El Virolet” de Barcelona en un intercanvi a la Sénia. Jo vaig acollir una nena que es diu Bruna i des d'aquell moment hem tingut bona relació les dos juntes. Després vam ser nosaltres qui vam anar a Barcelona un  cap de setmana i el diumenge vam anar a cantar a La Sagrada Família i ens ho vam passar molt bé. Les dos hores que vam tindre de camí se'm van passar prou ràpid perquè la meva companya Lisa i jo vam estar xerrant molt i ens vam menjar un caramel per no marejar-nos. Amb la Coral també hem fet sortides a Sant Sadurní i a Montserrat.

Estic molt agraida a Judit, Cinta i Josep per ser tan bons mestres i per organitzar sortides a les que tant la meva família com jo ens ho passem molt be!!!!

Feliç 50è aniversari! Vos ho mereixeu!!!!!

EMMA CERVERA BARREDA
Alumna i cantaire
2014. Trobada del SCIC: Cantem el Nadal a Montserrat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS