TRAVESSANT LA PORTA

Feli Sales Moliner    
Fa molts anys jo acompanyava les meves amigues a Joventuts Unides. Fins a la porta. Elles entraven i jo marxava cap a casa meva.
Anys després, acompanyava els meus nebots. Fins a la porta; però una hora més tard tornava a buscar-los.
Ara acompanyo les meves filles. Fa anys que ja travesso la porta. De vegades, si sols està o estan mitja hora, m'espero baix, al banquet del rebedor.

Andrea Pablo Sales
Mar Pablo Sales














A poc a poc, igual que jo he entrat a l'escola, ella ha entrat a casa meua, a casa nostra. És bonic sentir un piano i pensar: "...És Andrea? ...És Mar?" 
És Joventuts Unides....!!

Estic contenta de formar part d'aquesta escola per fi.
Gràcies a tots els que heu lluitat, col·laborat i participat perquè hi hagi una escola de música com aquesta a la Sénia.
FELI SALES MOLINER
Mare d'alumnes

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS