SATISFACCIÓ I AGRAÏMENT

MARC CORTÉS   
Jo porto dos anys a l’escola de musica de Joventuts Unides; i la meua opinió és que és una escola bastant bona.
2015: Concert de fi de curs de les corals infantils.
El meu primer any vaig començar fent llenguatge musical, conjunt instrumental i cor. El llenguatge musical el feia amb els companys d’un any menys, perquè, com que vaig començar més tard del que tocaria, em van ficar a un nivell menys. Les classes de conjunt eren molt divertides, principalment perquè anava amb els meus companys de l’escola. El cor també era molt divertit i principalment el que més m’agradava eren les sortides que féiem per anar a cantar amb les altres corals. També voldria agrair la voluntat que fiquen els professors Cinta Ollé, Josep Ollé, Judit Peiró, Gregori, Albert. Aquests professors eren el que em feien les classes de llenguatge, conjunt i cor.

El segon any em vaig llevar de cor, però vaig continuar fent llenguatge musical amb Judit Peiró i conjunt instrumental amb Cinta Ollé i Josep Ollé. També he començat a estudiar guitarra amb Mari Carmen Segarra i continuo amb la flauta travessera. 
Estic molt satisfet per aquesta escola que m'ha acollit amb molt d’apreci.
MARC CORTÉS JAIMEZ
Alumne

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS