EL MEU CAMÍ A JOVENTUTS UNIDES

Rosa Folch

El meu camí a Joventuts Unides va començar quan jo tenia 8 o 9 anys en una coral infantil que va formar Andreu Martínez. Allò va durar poc, jo no hi tenia traça en això de cantar i m'ho vaig deixar.
Coral infantil de la primera època, amb Andreu Martínez de director.
Rosa Folch és la primera xiqueta del darrera, començant per la dreta.
També s'hi poden veure: Ma. Loli Sánchez, Encarnita Bel, José Bel,
Mercè Meseguer, Carlos Meseguer, Domingo Caballer, José Caballer,
Anna Miralles, Isabel Pallarès, Encarnita Fàbrega i Ma. Carmen Mendieta.

Però casualitats de la vida, uns anys després vaig matricular la meua filla Laia a l'escola de música, tot i que jo volia apuntar-la a la banda perquè la seua germana Mireia anava allí. Tot i així, ella amb tan sols cinc anys em va dir que no volia anar a la banda, que volia anar a Joventuts Unides. Vaig pensar que era perquè allí hi tenia amics i així va començar la seua llarga carrera musical. Des de llavors sempre ha estat vinculada a l'escola d'alguna manera: primer com a alumna fins als setze anys, després col·laborant en el Cor Jove i el Conjunt Instrumental -mentre estudiava fora del poble-, i ara com a professora de violoncel.
2004: Concert de Sant Jordi. A primer terme, Marc Múrria i Laia Reverté.
Gràcies a Joventuts Unides i a la música, ella ho ha fet el seu mitjà de vida, ha aconseguit molts bons amics i ser una gran persona, i a mi m'ha donat grans moments d'alegria i joia. Hi ha hagut moments durs, però ara es veuen recompensats.
Gràcies a Joventuts Unides, professors, amics, a tothom en general. Sou una gran família!

ROSA FOLCH
Excantaire i mare d'exalumna

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS