PER A LA MILLOR ESCOLA

Mercé Zaragoza Sales   

Hola, el meu nom és Mercé Zaragoza Sales i tinc deu anys. Si algú em preguntés què és la música, jo li diria que és alguna cosa que fa un soroll bonic.

A mi m'agrada cantar perquè m'ho passo bé. La cançó que més m'agrada és "Nadal amb banyador". Penso que m'agrada pel ritme i perquè parla de coses de l'estiu però al Nadal. I fa gràcia. Però també sé altres cançons, com "La gata i el belitre", "Els tres tambors", "El cucut"...

Recordo un concert que em va agradar molt, oque va ser el de Nadal, de les corals, el 2015. Trobo que va ser molt divertit.

De l'escola de música, el que més m'agrada és la coral. Els meus mestres són Albert, Cinta, Josep, David Guzman i Judit. I els amics i amigues amb qui vaig són Anna Balagué, Elena Martínez, Èric Doménech i Noah Querol. L'instrument que toco és el violí. I m'agrada tocar-lo.

2015. Audició de Nadal.
Mercé Zaragoza amb el seu mestre, David Guzman.
El regal que faria a Joventuts Unides per l'aniversari seria una placa daurada a on posés: "Per a la millor escola."

MERCÉ ZARAGOZA
Alumna

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS