LA MÚSICA TÉ UN LLOC A JOVENTUTS UNIDES

Núria Ferrer Marcoval

Des de fa cinquanta anys que Joventuts Unides existeix i ara a nosaltres ens han demanat que en féssim un escrit. Jo des que tinc cinc anys vaig a Joventuts Unides, recordo quan anava a buscar al meu germà gran i el veia molt feliç.

Jo pensava quan hi aniria, i un dia vaig començar al món de la música. A poc a poc vam aprendre les notes, a tocar un instrument i a cantar millor. A coral, a conjunt, a llenguatge i amb l'instrument que toco, m'ho passo molt bé. Els mestres són Cinta, Josep, Judit, Pier, Albert, Gregori, Mari Carme... en tenim molts.

A coral fem alguns intercanvis que em permeten viure noves experiències; he conegut molta gent i he fet bones amigues: per exemple, quan vam anar a Mallorca vaig conèixer Inés i quan vam anar a Barcelona vaig conèixer Maria i Adela. Al conjunt instrumental també hem anat a un alberg durant 2 dies. És una experiència que quedarà sempre a la meva ment i al meu cor.
Núria pesca un peixet durant els primers tallers musicals (2011)
Gràcies a vosaltres per fer que la música sigui molt important per a mi.

Espero seguir estant molt de temps a Joventuts Unides!


NÚRIA FERRER MARCOVAL
Alumna

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS