JOVENTUTS UNIDES PER A MI: UN AUTOBÚS MUSICAL

Zoé Sabaté
Jo vaig començar a Joventuts Unides el 2014, fent classes de piano amb Judit Peiró. Posteriorment, vaig entrar a formar part de la coral de mitjans i grans, perquè Josep Ollé, la meva amiga Laura Felipo i Judit Peiró van insistir que un dia entrés a veure un assaig de la coral; i des d’aquell dia vaig començar a formar-ne part. Gràcies a la coral, he pogut conèixer gent nova, viatjar a molts llocs, fer concerts solidaris, entre d’altres coses.

2014. Viatge a Mallorca. D'esquerra a dreta, de dalt a baix:
 Laura Felipo, Judit Aguilera, Zoé Sabaté, Aida Gisbert,
Mireia Mestre, Júlia Caballer i Rut Queralt.
Els intercanvis i les sortides, a les quals dediquen moltes hores de feina Judit, Josep i Cinta, són els concerts que més gaudim. El primer any vam anar a Mallorca i va ser una experiència única, vam poder compartir uns dies amb una família que no era la nostra i vam conèixer molta gent. Després també van venir uns cantaires de Barcelona, de la coral del Virolet, que vam acollir a casa nostra i l’any següent hi vam anar nosaltres. En definitiva, fem molts viatges, i no penseu que són avorrits els trajectes sinó tot al contrari, fem que els trajectes siguin divertits: cantem, repassem les cançons dels concerts, juguem a jocs, expliquem anècdotes, etc.
2015. Concert de corals infantils amb l'OBC. D'esquerra a dreta, de dalt a baix: Judit Peiró, Èric Estellé, Zoé Sabaté, Dragos Bandi, Danae Castell, Olga Abella, Gerard Toset, Laura Felipo, Laura Bel i, davant, Ma. José Segura.
Gràcies a la música i a Joventuts unides he pogut viure moltes experiències genials, caps de setmana molt intensos en els quals en dos dies podíem arribar a fer tres concerts, anar a restaurants a sopar i acabar el sopar cantant...
En definitiva desitjo que aquesta entitat perduri molts anys més i que jo pugui continuar formant-ne part.
ZOÉ SABATÉ, Cantaire
2015. Concert a l'Auditori amb la Banda Municipal de Barcelona, dirigits per Salvador Brotons.
Entre les corals, al darrere, els cantaires de Joventuts Unides.