UN MOMENT FANTÀSTIC

NICODIM ARDELEAN   

Nicodim Ardelean
M'agradava molt anar a Joventuts Unides. Vaig començar de molt gran, aproximadament als 16 o 17 anys, només per no perdre el temps, però vaig conèixer tot el que significava la música. Vaig arribar a formar part de l'associació gràcies a Albert, mestre de guitarra, amb qui vaig fer les primeres classes de guitarra.

Mari Carmen Segarra
Albert Queralt
Joventuts Unides és (i encara ho serà!) una entitat fantàstica on tota la gent a qui li agrada la música pot aprendre-hi. És una comunitat on es pot comunicar molt fàcilment i sense cap problema. El meu germà Dragos també hi va, i li agrada molt anar a les classes i, sobretot, a coral. Li dono les gràcies a Cinta Ollé, una directora de les més bones que hi pot haver en aquella associació. També a Mari Carmen Segarra, l'altra mestra de guitarra, ensenyant una altra mena diferent de cançons per a guitarra, i a Santi Martí, com a gran mestre del mateix tema.
En resum, va ser una de les meves experiències més fantàstiques que vaig poder arribar a veure, sobretot en el context de la música. Penso que aquests anys Joventuts Unides evolucionarà molt ràpidament de bé a molt bé!

NICODIM ARDELEAN
Exalumne

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS