TREBALLAR LA CULTURA PER FER MÉS BONA GENT

PEP PRATS   
Estimats amics de Joventuts Unides:
M’arriba un correu dient-me que celebreu el 50è aniversari, i el primer que em ve al cap és dir-vos, de tot cor (i mai millor dit!) per molts anys !!! 
2003: Curs Aula Permanent de Direcció Coral. Pep Prats fa la sessió del curs.
L'alumna que dirigeix: Laia Reverté. La Coral Polifònica feia de cor pilot. Hi veiem, d'esquerra a dreta, de darrera a davant: Jose Tíscar, Sergi Sebastià, Jordi Verge, Adriana Sebastià, Albertina Llobregat, Isabel Prades, Pepita Arrufat, Rosita Cid i Pepita Querol
Ara l'alumna és Susanna
Gómez.
En diverses ocasions he tingut el plaer de conèixer-vos per invitació de l’Andreu Martínez o l’Albert Queralt, dirigint algun assaig, o bé fent de professor dels cursos de direcció que feu any rera any, així com oferint concerts amb els meus cors de Tarragona i Barcelona. A la Sénia sempre m’hi he sentit com a casa, i m’heu tractat a cos de rei: moltes gràcies per fer la feina que feu, i moltes gràcies per ser tan bona gent!

Estic segur que tota la feinada d’aquests cinquanta anys és només un preludi de tot el que continuareu fent per la vostra vila, que podrà continuar gaudint de la vostra música i de la vostra inquietud per fer que la Sénia, amb  Joventuts Unides, sigui una ciutat que creu en la cultura i la treballa per fer que, tots plegats, siguem més bona gent.
PER MOLTS ANYS!!!
PEP PRATS
Director de la Coral Cantiga i del Cor Ciutat de Tarragona 
2010: Cicle d'orgue. Actuació amb la Coral Cantiga i David Malet.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS