MIL BESETS!

Noah Querol   

Hola, sóc Noah Querol i tinc 9 anys. Per a mi, la música són sorolls bonics que fan els instruments. 

2015. Audició de Nadal.
Noah Querol amb la seua mestra, Laia Reverté
M'agrada cantar, perquè em sento feliç. Algunes cançons que m'agraden són Polka, Happy... Toco el violoncel i m'agrada perquè fa un so molt bonic. 

Un concert que em va agradar molt va ser el que va fer el grup Sommeliers al nostre poble, perquè en aquest grup toca la meua mestra de violoncel, Laia Reverté.

El que més m'agrada de l'escola de música són els instruments. De mestres, tinc Albert, Andreu Roig i Laia Reverté. I els meus amiguets i amiguetes són Hugo, Jaume, Adriana, Mercé, Anna, Elena i Èric.
2014. Concert de Sant Jordi.
A la primera fila, començant per l'esquerra,
Noah Querol.


Pel 50è aniversari, el que regalaria a Joventuts Unides seria mil besets!

NOAH QUEROL
Alumne



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS