LA MÚSICA ÉS EL LLENGUATGE DEL MÓN

Marco Martínez   

Em dic Marco Martínez i tinc onze anys. Jo també he volgut escriure sobre Joventuts Unides i he contestat un qüestionari.


Per a mí, la música és el llenguatge del món, un fidel reflex de la nostra personalitat i experiència. M'agrada cantar i penso que és molt bonic fer-ho. La cançó que més m'agrada és "Els contrabandistes": la trobo bonica i serveix per expressar els teus sentiments. Però també sé altres cançons, com "Shalom", "La història de Catalunya",... Un concert que voldria destacar és el de final de curs, perquè cantàvem les cançons que a mi m'agraden.
2015. Audició de Nadal amb l'orgue
de la parròquia.


El que més m'agrada de l'escola és que m'ho passo molt bé estudiant la música. Les meues mestres són Judit i Cinta, i les meues amigues són Valeria, Iris i Judit. L'instrument que toco és el piano; m'agrada molt el so que fa.

El regal que faria a Joventuts Unides pel seu aniversari seria ampliar l'espai de l'escola.

MARCO MARTÍNEZ 
Alumne
2014. Concert de fi de curs: "Història de Catalunya amb cançons".
A primera fila, el tercer per la dreta, Marco Martínez.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS