ENS HO PASSEM MOLT BÉ TOTS JUNTS.

JOEL PÉREZ SABATER 
Hola, sóc Joel Perez Sabater i vaig a l'escola de música de Joventuts Unides des de fa 3 anys. 
Tobo que, en aquests tres anys, he après força coses. La meva millor experiència va ser quan vam anar a Mallorca amb la coral infantil i ens vam quedar uns quatre dies a casa dels cantaires d'allí que em van acollir; vaig estar-hi molt bé! Als intercanvis, les vivències són molt bones: coneixes molta gent d'altres llocs i fas amics nous. 
2016: El Grup Dolçainer acompanya els Reis Mags en la cavalcada.
D'esquerra a dreta: Joel Pérez, Àngel Pago, Albert Verge, Albert Abella, Pau Martí, Dúnia Pla, Marc Bel,
 Josep Delhom, Júlia Ruiz i Pau Garcia.
De l'escola, el que més m'agrada és quan els dolçainers sortim a tocar al poble per alguna festa o acte... Ens ho passem molt bé tots junts tocant.
Desitjo a Joventuts Unides que duri molts mes anys!
JOEL PÉREZ SABATER
Alumne



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS