PER MOLTS D'ANYS!

Iris Bel   

Em dic Iris Bel Unzueta i tinc dotze anys. Per a mi, la música és un so que alguna persona sap fer amb un instrument musical.

Com a tots els que anem a l'escola, m'agrada cantar, perquè trobo que és molt bonic. Recordo molt les cançons de la cantata "Història de Catalunya", que vam fer fa dos anys. M'agraden molt aquestes cançons justament perquè parlen de la història de Catalunya. A part, també m'agraden altres cançons, com "Flam", "La cançó de les baranes", "El cànon del molí"... Un concert que em va agradar va ser el de Nadal. M'agrada perquè està tot decorat per aquelles festes.

De l'escola, m'agrada molt el balcó. Les meues mestres són Judit i Cinta i vaig a classe amb són Júlia, Marco i Valeria, que són els més amics. Un instrument que m'agradaria tocar és la bateria, perquè trobo que sona molt bé.

Pel 50è aniversari, el regal que li faria a Joventuts Unides seria un viatge al Museu de la Música.

IRIS BEL. Alumna. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS