LA MÚSICA ÉS UNA ALEGRIA PER AL MÓN

VÍCTOR ROYO   
La música és una alegria per al món i per a mi. M'agrada cantar perquè em dóna alegria i tranquil.litat.
2013: Concert de fi de curs. Començant per l'esquerra, Víctor és el setè xiquet. Amb Júlia Mestre i Cinta Ollé de directores.
La cançó que més m'agrada és "Fòssils", d'"El Carnaval dels animals". M'agrada perquè és animada i m'emociona molt.
També sé altres cançons, com "Nadal amb banyador" o "L'himne de l'alegria".
2015: Audició de Nadal.
Un concert que em va agradar molt va ser el de Nadal de la Coral Joventuts Unides; em va agradar perquè es van esforçar molt tots i va sonar molt bé.
El que més m'agrada de l'escola és que cada persona puga triar un instrument dels que hi ha, lliurement.
Els meus mestres són Albert, Andreu Roig, Cinta Ollé i Judit Peiró. Els meus amics i amigues són Ariadna, Júlia, Alexandra i Eliana.
L'instrument que m'agradaria tocar és la marimba i el vibràfon, perquè sonen molt bé.
Per l'aniversari, el regal que faria a Joventuts Unides seria un vibràfon.
VÍCTOR ROYO
Alumne de 8 anys.

2013: Preparant la carrossa de Festes.
Gerard Toset i Víctor Royo.
2013: A la carrossa dels dibuixos animats.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS