RECORDS DE JOVENTUTS UNIDES

PEPITA ARRUFAT   
Hola!, sóc Pepita Arrufat. La meva "relació" amb Joventuts Unides va començar fa molts anys, quan els meus fills, Pepi i Lluís, anaven a cantar i a aprendre música.
El setembre de 1994 vaig entrar a la Coral Polifònica. Els primers assajos escoltava i prou, però a poc a poc ja tenia ganes de cantar. I el mes de novembre, a l'església, vam fer el concert en què vam interpretar el Magnificat d'Àngel Rodamilans; extraordinari i l'església plena de gent; en vaig sortir molt satisfeta.
I així vaig anar fent tot el que comporta una coral: cantar als actes litúrgics solemnes, a les festes del nostre país, intercanvis, aplecs, trobades, etc.
1996. Trobada coral. Barri Gòtic de Barcelona.
Sense dubtar, destacaria els concerts de La Missió, en el qual vam treballar tanta gent: grup instrumental, coral polifònica, col·laboradors; i tot això dirigit pel nostre director Andreu, que tant d'esforç hi posava. Ens va donar l'oportunitat de cantar-ho a molts de llocs durant molt de temps.
En tots aquests anys (que han passat tan de pressa), l'entitat ha vist passar molts i molts xiquets, que van començar a aprendre i en van sortir amb un alt nivell musical, gràcies als seus professors. Per tant, la cultura és la formació i el futur de les persones, i Joventuts Unides hi ha fet un paper destacat. Entitat a la qual li desitjo llarga vida, i jo per veure-ho.
PEPITA ARRUFAT
Cantaire de la Coral Polifònica
27 de juny de 2009: Estrena de la cantata Ratapasteres, de Josep Ollé, amb motiu de
la inauguració de la nova seu de l'entitat. Els xiquets, a l'escenari, miraven el vídeo de
presentació des de darrere de la pantalla.
Al darrere s'hi pot veure, a la meitat dreta, Marta Reolid, Rosita Cid, Pepita Arrufat,
Pepita Querol, Albertina Llobregat, Palmira Artigas i Alicia Vericat. A primer terme,
a la dreta, la filla, Pepi Ricart, i els néts de Pepita.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS