M'AGRADA LA CORAL!

MARISA ACCENSI     
Fa un any i tres mesos que visc a la Sénia, per motius personals... La meva mare està interna a L'Onada, vaig cada dia a veure-la i d'aquí la meva relació amb la Coral... 
Un dimarts, vaig sentir les notes d'un piano... El sr. Joan Segura dóna suport, amb les notes musicals, a la sra. Àngels. La música em va atreure i em vaig apropar perquè la música tan dolça em va captivar; i em vaig adonar que era molt bonic el que ells dos feien.
Allí vaig conèixer el sr. Joan, que em va comentar que podria anar a cantar, si em venia de gust, a la Coral. Com no? A mi m'agrada moltíssim cantar!
El Sr. Joan em va convidar a l'assaig del següent divendres... i vaig anar-hi gustosament i em vaig trobar amb persones francament agradables, que em van rebre de bon grat i amb qui em vaig sentir molt a gust, amb la seva companyia i amb la seva veu unificada.
11-3-2016. Assaig de la Coral Polifonica. D'esquerra a dreta: Cinta Ollé, Elisa, Pepita Arrufat, Parmira Artigas i Marisa Accensi.
"Cantem Llach", va dir el director! I tots plegats vàrem cantar; i em vaig sentir tan feliç que no tinc paraules per agraIr el fet d'haver trobat una coral tan íntegra com aquesta.
Li dono gràcies al Sr. Segura per haver-me donat aquesta oportunitat. I agraeixo també aquesta oportunitat per poder expresar-me sincerament.
No és fàcil resumir un treball de dècades en només unes línies. Una coral amb 50 anys de dedicació, de persones amb un bon nivell de cant però que no es dediquen a cantar de manera professional, té molt mèrit.
No cal que s´estudiï una carrera, ni de bon tros: n'hi ha prou amb la seva respiració, l'emissió de la veu i, sobretot, el sentiment. Una coral és una munió de persones solidàries que estimen el cant i respecten les persones. És per això que canten unificades, amb la veu i el cor. 
MARISA ACCENSI
Cantaire de la Coral Polifònica

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS