M'AGRADARIA SER PIANISTA

ADRIANA RUEDA

La música és un soroll que es fa amb instruments. Cantar m'agrada; perquè em fa confiar en mi mateixa i transmeto els meus sentiments cantant. M'agrada una cançó que es diu "El tortell": és molt animada i divertida. A part, també m'agraden "Margarideta", "Els esclops d'en Pau", "Una dona llarga i prima"... Un concert que em va agradar molt va ser el de l'any passat a l'església amb l'orgue: em vaig sentir contenta!
Concert de Nadal 2015.
El que més m'agrada de l'escola són els instruments. A mi m'agrada el piano i m'agradaria ser pianista. Puc dir que els meus mestres han estat Albert, Judit, Cinta, Josep i Gregori. I també que els meus amics són Ana, Marta, Paula E., Vega...

Per l'aniversari, el regal que li faria a Joventuts Unides seria una restauració perquè estiga molts anys l'escola.

ADRIANA RUEDA
Alumna

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

M'AGRADA LA CORAL!

ANSELMO: EL CAMÍ DELS HEROIS