DIA 15. TREBALL EN EQUIP

DIARI PERSONAL
Dissabte 18 d'abril

Coc en tomaca. Boníssim!
Hola diari!

Ja torna a ser dissabte, em passen els dies volant... Avui torna a tocar noves receptes de cuina. A casa meva el cuiner és el meu pare i aquest dies només fa que pensar de provar coses; encara sort que a les tardes fem esport, perquè tant de provar coses no entrarem als pantalons. Avui hem fet una recepta habitual a la nostra família, que la solem fer per a ocasions especials, el coc de tomaca. És típic de la Sénia i jo l’he vist, com sempre, per alguna ocasió especial, que estava a la taula de la meva àvia, també de la meva besàvia i, com no, a casa nostra. Com que això no li semblava prou, perquè no és res de nou, també ha volgut fer alguna cosa dolça i s’ha decidit per fer un pastís de formatge amb melmelada de maduixa. Aquest no l’hem fet mai a casa nostra i ha buscat la recepta per internet. Hi hem col·laborat tots, treballant en equip i en sèrie. Cadascú feia una cosa i fins que un no tenia la seva part acabada no podia continuar l’altre; per exemple, jo he posat la tomaca i llavors la meva germana ha posat la tonyina.

La meva reflexió d’avui és pel treball en equip. M’agrada molt aquest fet perquè en moltíssimes ocasions del dia a dia s’ha de treballar en equip. És molt important perquè tothom treballem per un objectiu comú on cadascú fa una part i també és l’esforç d’un conjunt de persones per a la realització d’un mateix projecte i el seu èxit final. Implica compromís, harmonia, responsabilitat, creativitat, voluntat, organització i cooperació. A mi m’agrada molt fer treballs en equip, però quan tothom treballa per igual i amb la mateixa il·lusió. M’he trobat moltes vegades, sobretot amb treballs per a classe, que hi ha companys que no en tenen ganes o no volen col·laborar; per tant, el treball en equip en aquestes ocasions és molt dur perquè em toca fer-lo gairebé sola. Amb el cas d’avui, ha estat perfecte i ens ho em passat genial, perquè tots teníem ganes de fer el nostre aperitiu i les nostres postres, i també tots volíem que estigués boníssim. I ho hem aconseguit!

Un bon treball en equip i un molt bon resultat! Hem de repetir!

Fins a la pròxima!

ALEXIA BARREDA SERRA
Alumna de 3r d'ESO




ENLLAÇOS D'INTERÈS 
Vegeu les audicions de final de curs a:

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

JOVENTUTS UNIDES, PREMI CLAVÉ 2023

... ON SIGUEU, CANTEU I FEU CANTAR!