DIA 7. ESFORÇ I SATISFACCIÓ


DIARI PERSONAL
Dimarts 7 d'abril
Alexia Barreda. Foto: cedida.

Hola, diari!!

Avui m’he despertat amb uns missatges al mòbil de l’entrenadora de gimnàstica rítmica. Tenim un compte de classroom, des que va començar el confinament, on ens envia exercicis i feina per a fer; nosaltres ens hem de gravar com ho fem i ella ens corregeix o ens dona instruccions per millorar. Avui s’ha passat enviant feina, perquè hem de mirar uns 10 vídeos i intentar copiar gimnastes professionals o gimnastes que han anat als Jocs Olímpics. Hi ha exercicis per a millorar la flexibilitat, l’esquena, els peus…; també exercicis amb aparells: pilota, corda, cèrcol, maces o cinta. A mitja tarda, hem mobilitzat tot el menjador per tenir més espai i poder fer tots els exercicis. Com potser ja sabeu, la meva germana també fa gimnàstica rítmica igual que jo; per tant, necessitem l’espai per a les dos i dins de casa la cosa es complica bastant. Quan hem agafat la cinta, ens tocava per tots els llocs i era molt complicat fer-la girar i que sortissin bé els dibuixos.

Aquest esport m’agrada molt, és el meu preferit. Com es pot comprovar, el faig pertot arreu, per tots els llocs per on puc fer-lo, fins al mínim espai. És necessari molt d’esforç, moltes hores d’entrenament i molt de sacrifici, s’ha de treballar molt perquè et surtin les dificultats i mestries. De vegades és una mica frustrant, perquè voldries que et sortís a la primera, però no és així: s’ha d’intentar moltes vegades perquè surti bé. Quan veig els vídeos que hem d’intentar copiar tinc sentiments oposats; per un costat, m’agrada molt i voldria saber fer-ho, però, per l’altre costat, ho veig tan difícil que no sé per on començar. A la meva germana també li passa i quan acaba de veure un vídeo sempre diu: ‘‘Jo això no ho sabré fer mai’’. Ho veu tan difícil que no té ganes ni de provar-ho. Però quan ho proves moltes vegades i et surt o et comença a sortir, et sents molt satisfeta. 

Me’n vaig a dormir, que avui estic molt cansada. Demà continuaré.

Adéu!!

ALEXIA BARREDA SERRA
Alumna de 3r d'ESO

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

JOVENTUTS UNIDES, PREMI CLAVÉ 2023

... ON SIGUEU, CANTEU I FEU CANTAR!