DIA 8. DIBUIXAR

DIARI PERSONAL
Dijous 9 d'abril

Alexia Barreda. Treball de Plàstica durant el confinament.
Alexia Barreda. Treball de Plàstica durant
el confinament.
Ja torno a estar aquí!

Ahir no et vaig escriure, perquè no em trobava gaire bé, em feia molt de mal la panxa i una mica la gola. Tampoc no vaig fer res d’especial per poder contar-te. Avui ja em trobo bé; he dedicat quasi tot el dia fent Visual i Plàstica (ViP): havia d’entregar diverses tasques amb diferents dibuixos i diferents tècniques. Per tant, primer m’he informat per internet de les diferents tècniques de dibuix que hi ha, he triat les que més m’han agradat i després he començat a buscar diferents imatges per inspirar-me amb el que he de dibuixar. M’ha cridat l’atenció el dibuix 3D (tres dimensions), ja que no ho havia provat mai, i he decidit provar-ho. Quan he començat no m’agradava com m’estava quedant, ho veia estrany, però al final m’ha agradat molt el resultat que ha quedat i n’he fet un altre. També n’he fet un amb la tècnica de puntillisme, dos amb ombres, un amb llapis de colors, i un altre amb retoladors i aigua fent-hi degradats. 

Dibuixar també és una de les coses que més m’agraden, perquè em relaxa i em sento molt còmoda. També m’agrada molt fer les ombres, perquè em sento lliure i puc fer-ho com jo vull i com jo crec que queda més bonic, igual que quan pinto amb els llapis de colors. Quan he pintat amb el retoladors, em pensava que quedaria un desastre i que l’aigua escamparia tot el color pel paper, però quan ho he provat i he començat a fer-li degradats, m’he sentit molt satisfeta del resultat. També, quan dibuixo, m’agrada fer totes les formes que jo vull i provar tècniques noves, com el 3D. Una de les coses que m’agraden molt quan pinto és que puc barrejar tots els colors que a mi m’agraden, fer mescles em fa sentir lliure. Una de les coses que sempre m’han agradat des de petita és tenir moltíssims llapis de colors, de totes les marques i tots els colors; així, quan pinto, tinc tota la taula ocupada. Això sí, si utilitzo un color, ha d’anar al lloc que li toca, no pot anar a un altre lloc; és una mania que tinc de sempre. 

Ja és molt tard... Demà et continuaré explicant més coses. 

Fins demà, diari!

ALEXIA BARREDA SERRA
Alumna de 3r d'ESO

Comentaris

Unknown ha dit…
Molt bé. Alexia. Ets. Una. Crak

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

JOVENTUTS UNIDES, PREMI CLAVÉ 2023

... ON SIGUEU, CANTEU I FEU CANTAR!