DIA 6. CUIDEM ELS ANIMALS


DIARI PERSONAL
Dilluns 6 d'abril
Foto: Alexia Barreda

Hola!!

No tinc ganes d’escriure, ni sé molt bé què contar-te, perquè ara tots els dies són quasi iguals. Com que m’he proposat escriure’t cada dia, intentaré fer-te un petit resum del dia d’avui que, per cert, ha començat com tots els altres dies, amb higiene personal, esmorzar, deures, arreglar-me l’habitació…; bé, com sempre. Com a cosa especial i diferent, avui hem dutxat la meva gossa. Això sempre ho féiem fora de casa, però amb la situació actual en què no podem sortir, l’hem banyat a la banyera. Com que no és l’habitual, ella no s’estava quieta, volia sortir tota l’estona de la banyera i es movia molt. Per posar-li el sabó ha estat tota una aventura i després, una vegada l’hem esbandit, ha començat a sacsejar-se sense parar i ho ha mullat tot: a nosaltres, les parets, pel terra, etc.; tot xop! Hem pensat d’assecar-la amb l’assecador perquè no mullés tota la casa, però, quan l’hi hem apropat, ha començat a tremolar; li fa molta por. 

M’ha fet pensar molt en com podem explicar-li que no ha de tenir por d’un aparell elèctric, però com s’explica això a un gos? No l’havia vist mai amb la cua entre les cames i intentant amagar-se; no sé si és pel soroll o per tirar-li l’aire tan a prop o què... M’ha fet pensar en tots els animals que tenen por a causa de maltractaments o abandonaments. Cada dia surten notícies d’animals maltractats o abandonats i de protectores que demanen ajuda tant de professionals, de menjar, de diners per a medicaments i per poder-los curar, etc. Hem d’ajudar els animals, perquè siguin feliços i no tinguin pors. No puc entendre com hi ha gent que fa mal a un gos o a qualsevol animal. Se’ls agafa molta estima quan els cuides i ells són molt agraïts; per exemple, a la meva gossa li agrada molt quan la rasquem i sempre busca les nostres mans o normalment vol estar prop nostre quan estem descansant.

Tinc molta estima a la meva gossa!

Fins demà, diari!

ALEXIA BARREDA SERRA
Alumna de 3r d'ESO

Comentaris

Alèxia, cada dia m'agrada més llegir-te, ja se que la meua opinió potser una mica interessada, pero es la veritat, cada dia esperem el teu escrit i cada dia ens emocionem al llegir-lo. continua així !!!! Ets estupenda .




Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

JOVENTUTS UNIDES, PREMI CLAVÉ 2023

... ON SIGUEU, CANTEU I FEU CANTAR!