DIA 12. AJUDAR

DIARI PERSONAL
Dimarts 14 d'abril

Alexia i la seua germana.
Hola diari!

Aquest matí he ajudat la meva germana, que està fent cinquè de primaria. A ella li demanen tots els deures a través de l’aplicació Classroom, no com a nosaltres que cada professor ens ho demana per aplicacions diferents: Google Drive, Moodle, Classroom o correu electrònic. Tots els deures en una mateixa aplicació és molt més fàcil de gestionar i d’organitzar-te, ja que allí tenen una agenda amb les dates de lliurament dels treballs. La feina que ha d’entregar aquesta setmana consisteix a recrear una obra d’art. Per tant, hem estat informant-nos i buscant documentació durant tot el matí. Hem visitat diferents webs de museus i hem mirat moltes imatges per internet. Hi ha moltes obres d’art boniques, però, com que l’havíem de recrear, ha estat difícil triar-ne una en concret. Al final ella ha triat una imatge d'El naixement de Venus; ha pensat que seria fàcil d’imitar, perquè té els cabells rossos i només calia posar el fons blau.

Ha quedat molt bé. Jo, com que soc molt perfeccionista, veia coses diferents i volia millorar-ho, però hem enviat la foto a la nostra família i tothom ens deia que era perfecta i idèntica. M’ha agradat molt ajudar la meva germana i penso que ajudar altres persones a realitzar qualsevol tasca és un regal que podem fer. Penso que ajudar és una de les meves qualitats, ja que ho faig en moltes ocasions, com, per exemple a l’institut quan un company em demana ajuda per entendre alguna assignatura o algun problema de matemàtiques; també als entrenaments de gimnàstica rítmica ens estem ajudant constantment entre nosaltres; ajudo a casa amb les tasques diàries, als meus avis amb el que necessiten i a les meves amigues quan necessiten que algú les escolti i els doni algun consell. Tant de bo tothom ajudés a tothom amb tot el que necessiten, així el món aniria molt millor. 

Fins demà diari!

ALEXIA BARREDA SERRA
Alumna de 3r dESO







ENLLAÇOS D'INTERÈS 
Vegeu les audicions de final de curs a:

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

JOVENTUTS UNIDES, PREMI CLAVÉ 2023

... ON SIGUEU, CANTEU I FEU CANTAR!