DIA 3. ATABALAMENT


DIARI PERSONAL
Divendres 3 d'abril

Alexia Barreda. Treball de Plàstica
durant el confinament.
Hola diari !

Estic súper estressada i nerviosa. A les set del matí ha sonat el despertador i a partir d’aquí ha estat un no parar: primer dutxa, vestir-me i assecador; després esmorzar i tot seguit revisió de deures. Tinc uns vint missatges amb deures de quasi tots els professors; això em posa molt nerviosa, perquè sembla que ho he de fer tot en un dia. No és així, però com que ho veig tot junt, veig molta feina. Encara que, quan ja ho tinc tot al dia, em va molt bé. Fins i tot m’agrada més treballar a casa que a classe, perquè em noto que avanço més els deures. He començat amb matemàtiques. De més petita no m’agradaven gens, però quan vaig començar a entendre-ho s’ha convertit en la meva assignatura preferida. Després he fet l’examen de català, que el tenia a les 11, i quan he acabat he començat a fer Socials. Quan he aixecat el cap ja era hora de dinar; m’ha passat el matí volant. 

A la tarda continuo amb nervis; avui tinc el cap a punt d’explotar. Penso que tots els professors, entrenadors, monitors, etc., ens manen molta feina perquè estiguem ocupats i actius, però hi ha dies que es passen una mica. He de fer un vídeo per a Física i Química, un per a rítmica, un altre d’anglès, un per a educació física i uns de la meva germana que també ha d’entregar per a la data indicada. A part d’un munt de treballs amb data de venciment. Em sento atabalada amb tantes coses que he de pensar i organitzar. Em fa molta ràbia quan sento per la tele la frase: “…ara que tenim tant de temps...’’ No sé per què ho diuen; jo no en tinc, de temps! A més, quan mires el mòbil, està ple de missatges, de reptes, etc... Tothom diu: "Prova això, intenta allò, fes un menjar, fes activitat per estar actiu...", el repte del paper, el repte d’un ball, etc. El dia no em dona per a tot. Com ho deu fer l’altra gent? 

Quin dia més estressant! Fins demà.

ALEXIA BARREDA SERRA
Alumna de 3r d'ESO

Comentaris

Janinbel ha dit…
Quins tant bons raonaments que dius i escrius al teu diari de confinament. Expreses els mateixos sentiments que jo amb 59 anys he viscut en aquests dies. Felicitats ho descrius molt bé!

Entrades populars d'aquest blog

HONOR SOCIETAT 2023, UN GRAN HONOR PER A JOVENTUTS UNIDES

PUJA LA NIT COM UN HIMNE DE SAFO. Record i agraïment d'un Concert de Sant Jordi

MUNTANYES DEL CANIGÓ

JOVENTUTS UNIDES, PREMI CLAVÉ 2023

... ON SIGUEU, CANTEU I FEU CANTAR!